Wyzwania związane z zrównoważonym rozwojem.
Reklama ma być w głównej mierze efektywna, by zachęcić kontrahentów do zainteresowania danymi towarami bądź usługami. W jaki sposób się niemniej jednak okazuje, każda reklama ma też do zrealizowania parę innych funkcji. Najprostsze reklamy w postaci na przykład ulotek przeważnie mają charakter informacyjny – dzięki reklamie mamy się albowiem dowiedzieć o danej szerokiej ofercie, o oferowanych produktach czy usługach, z jakich będziemy mogli skorzystać. Co znacznie więcej, takie reklamy mogą posiadać także funkcję wspierania sprzedaży – od czasu do czasu mogą nam w takim razie przypominać o pewnych produktach czy usługach – tu pomoże ANCHOR. Połączone jest to między innymi z cyklem sprzedaży – w pierwszej fazie najczęściej reklama ma za zadanie informować, tudzież już w dodatkowych okresach, kiedy na przykład sprzedaż zacznie spadać, wtedy porządnie jest najzwyczajniej w świecie przypomnieć konsumentom o rzeczowych produktach czy usługach. Prócz tego reklama może posiadać funkcję manipulacyjną, o czym na pewno już niejednokrotnie się przekonał każdy z nas, obserwując reklamy chociażby w telewizji.
1. Recenzje
3. Dowiedz się teraz
4. Sprawdź stronę
5. Strona